Strategisch beleidsplan, OVO huisstijl en talentenjacht

9 november 2023 Stichting OVO

Deze maand staat in het teken van de afronding van het strategisch beleidsplan, het finetunen van de OVO huisstijl én wegens succes is de talentenjacht verlengd t/m 15 november! Veel leesplezier!

Afronding strategisch beleidsplan 2024 t/m 2027

Met de output van de stakeholdersbijeenkomst in september werd er in de afgelopen weken een laatste hand gelegd aan de inhoud van het strategisch beleidsplan. Er zijn heldere ambities geformuleerd, waar de innovatieteams de komende tijd mee aan de slag gaan. Op 24 oktober zijn de teams samengekomen om een plan van aanpak te formuleren. Deze plannen zijn vervolgens verwerkt in het concept SBP en het totale plan wordt half november voorgelegd aan het directie overleg (DO). Daarna volgt er een laatste aanpassingsronde om het plan definitief te maken, en wordt er hard gewerkt aan een publieksversie die we op de website plaatsen. Ook zijn we bezig om de vertaling te maken naar een kindversie. Daarover volgt later meer.

Vernieuwing OVO huisstijl

Wellicht hebben jullie het al gemerkt in bepaalde uitingen; er komt een vernieuwde OVO huisstijl aan. Dit betekent dat we de communicatiemiddelen in een nieuw jasje steken. De nieuwe website staat inmiddels live en we overwegen ook om het logo en de pay-off te vernieuwen, passend bij de strategie voor 2024-2028. Wanneer het strategisch plan wordt vastgesteld, zullen we hiermee verdergaan. We verwachten eind dit jaar een totaalpakket te kunnen delen in de nieuwe huisstijl met bijpassend briefpapier, presentatie lay-out, etc. Zo kunnen we in 2024 écht een frisse start maken met z’n allen!

Verlenging talentenjacht

Inmiddels loopt de talentenjacht alweer ruim een maand, en we krijgen onwijs leuke inzendingen binnen! Van pianospelen tot zelf slijm maken en van modellenwerk tot tekenen. Het is heel divers en erg leuk om te zien. Het bevestigd maar weer hoeveel talent er binnen de Stichting rondloopt, zowel individueel als gezamenlijk. En omdat sommigen nog wat meer tijd nodig hadden, hebben we de actie met twee weken verlengd. Dit betekent dat je t/m 15 november nog iets kunt in te sturen naar talent@stichtingovo.nl. De week daarna verloten we een aantal leuke prijzen, waar alle deelnemers een bericht over krijgen.

Neem gerust een kijkje op de Wall of Fame en volg onze socials om de talenten te spotten: InstagramFacebook en TikTok.