OVO talent in de spotlight

20 december 2023 Stichting OVO

Omdat OVO in 2023 haar 20 jarig bestaan viert, is er een digitale talentenjacht georganiseerd. Veel leerlingen en collega's van OVO hebben hun talenten gefilmd en ingestuurd. De talenten zijn verzameld op de "OVO Wall of Fame".

Nicole Hermans, bestuurder van OVO, heeft net als veel anderen genoten van de ingestuurde talenten. "Het is prachtig om te zien waar onze leerlingen en collega's trots op zijn, dat maakt mij ook trots op hen en op onze organisatie waar leerlingen en collega's gestimuleerd worden om hun talenten te laten stralen."

Op de wall of fame zijn uiteenlopende talenten te zien. Van piano spelen tot turnen, knutselen tot model staan en ook vaardigheden die de leerlingen op school leren, zoals koken, komen voorbij. Deze talentenjacht draaide niet om het zoeken van het beste talent, maar om het laten zien van de vele talenten van OVO.

"Ieder talent telt”. We hebben dan ook alle deelnemers in het zonnetje gezet met een kleine attentie als dank voor hun bijdrage.