Vacature Senior Salarisadministrateur

De afdeling Onderwijsservices van Stichting OVO in Gorinchem verleent ondersteuning aan de aangesloten scholen in Gorinchem en Hardinxveld-Giessendam (10 scholen voor primair onderwijs en 4 scholen voor voortgezet onderwijs). Daarnaast ondersteunen wij de Raad van Toezicht en het College van Bestuur. Onderwijsservices bestaat uit de afdeling Financiën, ICT, Facilitaire Zaken, Communicatie, Kwaliteitszorg, Personeels- en salarisadministratie, HRM en het bestuurssecretariaat.

Het team personeels- en salarisadministratie (PSA) binnen de afdeling HRM groeit en daarom zoeken wij een ervaren Salarisadministrateur. Het HRM-team streeft voortdurend naar verbetering van de operationele processen, met als doel de optimale dienstverlening te realiseren, risico’s te verminderen en de efficiëntie te verhogen. Het PSA-team bestaat uit een coördinator en twee medewerkers. Daarnaast werk je veel samen met de HR adviseur, de Coördinator Verzuim en de HR Manager.

Wat ga je doen?

• We hebben veel processen geautomatiseerd. Je verwerkt de overige mutaties en doet controles in HR2Day;
  • Je voert arbeidsvoorwaardelijke regelingen uit conform de cao;
  • Je adviseert de leidinggevenden bij de voorbereiding en uitvoering van het personeelsbeleid;
  • Je verzorgt periodieke rapportages en ondersteunt bij de formatiebegrotingsgesprekken;
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor het oplossen van ingewikkelde salarisvraagstukken;
  • Je denkt mee over de doorontwikkeling van softwareoplossingen, richt workflows in en maakt procesbeschrijvingen.

Wij verwachten dat je | initiatiefrijk bent, goed bent in samenwerken en consciëntieus bent!

Verder dat je:

• Beschikt over Mbo+ werk- en denkniveau en een opleiding Praktijkdiploma loonadministratie (PDL) of Vakopleiding Payroll Services (VPS);
  • Aantoonbaar beschikt over relevante inhoudelijke kennis;
  • Aantoonbare werkervaring hebt in een vergelijkbare functie;
  • Bij voorkeur ervaring hebt met HR2Day als HR-informatiesysteem;
  • Kennis hebt van relevante wet- en regelgeving; waaronder van de pensioenwetgeving en WKR en van de cao po en vo;
  • Herkenbaar systematisch en pragmatisch werkt;
  • Een volwaardig gesprekspartner bent binnen- en buiten de organisatie;

AANBOD | WIJ VRAGEN VEEL, MAAR GEVEN DAAR OOK VEEL VOOR TERUG

• In eerste instantie een jaarcontract voor 16 uur p/w. De inschaling geschiedt op basis van opleiding en (werk)ervaring, conform de CAO-VO, in schaal 7 (salarisrange: € 2.392 - € 3.588 bruto per maand bij full time dienstverband);
  • Een klein maar zeer hecht team, waar aandacht voor elkaar is;
  • Stichting OVO streeft naar een diverse samenstelling van haar personeelsbestand en naar een inclusieve organisatie. Wij denken dat verschillende perspectieven, achtergronden en inzichten ons als stichting kunnen doen laten groeien;
  • OVO biedt volop ontwikkelkansen en opleidingsmogelijkheden;
  • 11 vakantieweken per jaar;
  • Deelname aan het ABP pensioenfonds;
  • 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering.

PROCEDURE | KENNISMAKING EN SELECTIE
De procedure start met een kennismaking naar aanleiding van je kandidatuur, door middel van een oriënterend gesprek. Hierna volgen, bij wederzijdse geschiktheid, vervolggesprekken.

GEÏNTERESSEERD ? | WIJ WEL!
Herken jij jezelf en ben je geïnteresseerd in deze mooie rol? Wil jij maatschappelijke impact hebben en ga je voor ontwikkeling en kansengelijkheid van jongeren? Reageer dan door je cv en motivatie voor 20 september 2024 te sturen naar: recruitment@stichtingovo.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Co van Klij, Coördinator PSA te bereiken via 0183-650472.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

ORGANISATIE | STICHTING OVO
Samen leren, samen leven

Wij geloven dat iedereen talent heeft. Iedereen heeft talent. Dat weten we bij Stichting OVO zeker. Wij geloven in gelijke kansen voor iedereen om die talenten te ontwikkelen. Op tien basisscholen en vier middelbare scholen in de Gemeente Gorinchem en Hardinxveld-Giessendam. Waar kinderen en leerlingen de ruimte krijgen om te groeien tot wie ze zijn. Je bent van harte welkom!

Persoonlijke aandacht. Op onze scholen hebben we extra aandacht voor de persoonlijke groei van onze leerlingen. We leren omgaan met verschillende culturen in een warme, vriendelijke sfeer en zorgen dat iedereen zich welkom voelt. Ongeacht afkomst, identiteit of levensovertuiging. We bereiden onze kinderen en leerlingen voor op een plekje in de maatschappij en investeren in elk individu. Want één ding is zeker: bij Stichting OVO kijken we verder dan het klaslokaal.

Samen leren, samen leven. Op de OVO-scholen leren we mét en ván elkaar. We gaan respectvol met elkaar om en we zoeken naar de verbinding. Die normen en waarden geven we mee aan iedereen. Tegelijkertijd omarmen we de diversiteit binnen onze scholen en hebben we oog voor verschillende karakters. Want iedereen is uniek en dat mag gezien worden.

Help je ons deze vacature breder te verspreiden of ken je iemand die mogelijk geinteresseerd is in deze functie? Delen wordt gewaardeerd!