Vacature Docent Frans - tweedegraads

Voor de sectie Frans zoeken wij op het Fortes Lyceum een tweedegraads docent voor 20-25,5 lesuren per week.

PROFIEL
Jij spreekt, schrijft en ademt de Franse taal. Sterker nog... je droomt zelfs in het Frans! Met jouw enthousiaste manier van lesgeven weet jij de liefde voor de mooiste taal ter wereld en de rijke Franse cultuur over te brengen op je leerlingen. Je denkt graag mee over de invulling en uitvoering van de Franse lessen in de onderbouw, waar activerende werkvormen centraal staan. Je staat open voor meer formatief evalueren dan het geven van toetsen en ziet het afwisselend lesgeven aan verschillende niveaus  (mavo / havo / atheneum) als een toffe uitdaging. Activiteiten als La semaine de la francophonie en reisjes naar Villangues, Lille en Parijs zijn voor jou als docent de kers op de taart!

Wij
Bieden openbaar onderwijs met een meer dan innovatief karakter. In een maatschappij die non-stop verandert is het noodzakelijk dat leerlingen worden toegerust met voldoende 21st century skills. Onze leerlingen van mavo, havo en atheneum krijgen allen dezelfde kansen om deze vaardigheden te ontwikkelen, onder andere dankzij onze  talenten stromen Art Factory, Sports en Technasium. Dit alles binnen een kleinschalige, goedgeorganiseerde scholengemeenschap met 1300+ leerlingen.

De driehoek van leerling, ouders en school is bepalend voor het onderwijsleerproces van kinderen. Kwaliteit, orde, rust en regelmaat staat bij ons aan het begin van iedere schooldag, waarbij we niet alleen aandacht hebben voor onze leerlingen, maar ook voor hun ouders.

Zie jij een match in het bovenstaande en heb jij zin om het vak Frans tot het leukste vak op onze school te maken? Dan gaan we graag met jou in gesprek!

Concreet:

• Ingangsdatum: overeen te komen
  • + / - 0,8 fte
  • Onderbouw mavo havo atheneum
  • Bevoegd tweedegraads
  • Uitzicht op vaste aanstelling
  • Standplaats Gorinchem
  • Salariëring conform CAO V

Travaillons ensemble, et vivons la francophonie!
Stuur je brief en cv per mail naar Angelica Branderhorst: abranderhorst@stichtingovo.nl.
Sluitingsdatum: 16 september ‘24

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Help je ons deze vacature breder te verspreiden of ken je iemand die mogelijk geinteresseerd is in deze functie? Delen wordt gewaardeerd!