Vacature Conciërge Gymnasium Camphusianum

Gymnasium Camphusianum is op zoek naar een communicatieve en servicegerichte conciërge voor 0,5-0,7 fte.

Als conciërge ben je nauw betrokken bij alles wat er op school gebeurt. Je bent de ogen, oren en één van de visitekaartjes van de school. Je speelt een belangrijke rol bij het zorgen voor een omgeving waarin iedereen zich prettig en veilig voelt. Je bent hulpvaardig en dienstverlenend naar anderen toe en je kunt ook medewerkers en leerlingen aanspreken op hun gedrag.

Op het gymnasium bestaat het team van congiërges uit 3 medewerkers. Je werkt nauw samen met de twee andere collega-conciërges. Samen verdelen jullie alle taken en werkzaamheden. Daarnaast ben je lid van het onderwijsondersteunend team. In dit team zitten de collega’s van de administratie, de mediatheek, ICT en de technisch onderwijsassistenten.

Functie eisen:
• Basiscomputervaardigheden (MS Word en MS Outlook)
• Naast technisch inzicht beschik je ook over de nodige technische vaardigheden
• Een geldig BHV-certificaat of de bereidheid die te behalen
• En een goede dosis humor en gastvrijheid

Leren doe je niet voor school, maar voor het leven. Op Gymnasium Camphusianum leer je de wereld om je heen begrijpen. Maar je leert ook hoe jij in die wereld staat en waar je interesses liggen.
Gymnasium Camphusianum is al bijna 140 jaar in begrip in Gorinchem. We zijn een kleinschalig categoraal gymnasium. Een school waar je jezelf kan zijn. Daar zijn we ook trots op. Het onder- wijs is van hoog niveau met volop mogelijkheden voor extra verdieping, uitdaging en maatwerk. De school is onderdeel van stichting OVO.

Herken je jezelf in deze beschrijving? Stuur je motivatie en cv voor 22 oktober a.s. aan Bob van Haren via aparel@stichtingovo.nl, o.v.v. “vacature Conciërge”. Bij vragen over de functie kan je contact opnemen met Anita Parel of Bob van Haren (0183-622388).

De gesprekken staan gepland in de week van 4 t/m 8 november. Start uiterlijk 6 januari 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Help je ons deze vacature breder te verspreiden of ken je iemand die mogelijk geinteresseerd is in deze functie? Delen wordt gewaardeerd!