Vita College

Ben jij een echte doener?

Vind je het fijn om in een kleine klas te zitten op een school waar iedereen elkaar kent? Heb je af en toe een steuntje in de rug nodig? Dan is het Vita College de plek voor jou! Hier haal je officiële certificaten, waar je later mee aan de slag kunt. Samen gaan we op zoek naar een passende baan. Als het beter bij je past, kun je je ook voorbereiden op een overstap naar het mbo. Vita biedt een opleiding op maat.

Praktijkruimtes

Naast de theorielessen is er veel aandacht voor praktijklessen. Zo hebben we een techniekhal, professionele keuken en ook een groene kas waar we van alles in ondernemen. Ook krijg je praktijklessen op Omnia College.

Pro-vmbo brugklas

Is er twijfel tussen de praktijkschool of het vmbo dan is de pro/vmbo- brugklas misschien een goede keuze. Je volgt dan lessen op vmbo-niveau in een kleinere groep. We volgen je goed en kijken of je na deze brugklas de overstap naar het vmbo kan maken.
StageEen goede stage geeft meer kans op een baan. De stage wordt nog waardevoller door de goede begeleiding vanuit Vita College. Onze school heeft hierin een goede naam opgebouwd. Leerlingen en ouders, maar ook bedrijven, vinden dat we het goed doen.

Entree junior

Om een goede overstap te maken naar een ROC bieden wij de Entree Junior aan. Bij het volgen van het traject Entree Junior krijg je 2 dagen theorielessen op school. Je krijgt intensieve coaching en loopbaanbegeleiding. Daarnaast loop je 2 dagen stage.

Lees meer op www.vita-college.nl!