Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Internationale schakelklas Gorinchem

ISK de Toekomst in Gorinchem is op zoek naar enthousiaste docenten voor een nieuwe groep én voor LINK-lessen. Op dit moment stromen er veel nieuwe leerlingen in. Kom jij dit team versterken?

Obs Graaf Reinald is op zoek naar een inspirerende en ondernemende adjunct-directeur voor 24 uur per week (0,6 fte). Je ondersteunt en adviseert de directeur en samen sturen jullie het team aan.

Voor onze 10 basisscholen zijn wij op zoek naar een enthousiaste

Coach (0,6 fte)

Je begeleidt startende en ervaren leerkrachten in hun professionele ontwikkeling en ondersteunt leerkrachten bij het ontwikkelen van hun competenties.

Binnen het primair onderwijs werken we met een vaste vervangingspool. Elke vervangingspoolmedewerker werkt vanuit een eigen stamschool, waar in overleg met de directeur werkzaamheden worden verricht, indien er geen vervangingswerkzaamheden zijn. Deze baan geeft je de kans om in korte tijd op verschillende scholen, met verschillende onderwijsvormen te werken. Het gaat vooral om langdurige invalperiodes voor bijvoorbeeld zwangerschaps-/bevallingsverlof en ouderschapsverlof.

Zie jij dit als de ideale uitdaging?

Werktijdfactor kan in overleg worden bepaald.