Vacatures

Als onderwijsstichting weten we dat het kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers krijgt een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Onze medewerkers bieden we dan ook de kans om zichzelf verder te ontwikkelen op het gebied van onderwijs.

Bent u geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures.

De Internationale Schakelklas (ISK) in Gorinchem is bedoeld voor Leerplichtig Anderstalige Nieuwkomers (LAN). Het gaat om leerlingen uit de regio tussen de 12 en 18 jaar. Sinds augustus 2016 is de ISK gevestigd in Gorinchem. Er wordt lesgegeven op 4 verschillende niveaus, waarbij de nadruk ligt op het aanleren van de Nederlandse taal. Het samenwerkingsverband PasVOrm heeft een co√∂rdinerende functie voor wat betreft de aanmelding. Bij de ISK, waarvoor Stichting OVO penvoerder is, ontstaat per 1 oktober 2018 wegens vertrek van de huidige functionaris de volgende vacature:

Teamleider ISK (m/v)

Binnen stichting OVO zijn we verantwoordelijk voor onderwijs aan kinderen van groep 1 tot aan het eindexamen. We geven openbaar onderwijs op 8 basisscholen en 4 scholen voor voortgezet onderwijs in Gorinchem en Hardinxveld-Giessendam.

Binnen het primair onderwijs werken we met een vervangingspool en een invallijst. Uitgangspunten zijn flexibiliteit en kwaliteit. Elke vervangingspoolmedewerker werkt vanuit een eigen stamschool, waar in overleg met de directeur werkzaamheden worden verricht, indien er geen vervangingswerkzaamheden zijn.