Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Werken op de basisschool? Bekijk onze video!

Vacature Gorinchem

Ben jij op zoek naar een ambitieuze omgeving, midden in de samenleving van Gorinchem, waar leren met en van elkaar voorop staat? Stichting OVO heeft een vacature op obs de Tweemaster.

Ziektevervanging

Leerkracht basisonderwijs 1,0 fte/ deeltijd is bespreekbaar Groep 8

Wat bieden wij jou.

Een hele leuke baan op een kleine, veelzijdige school. Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Zij maken je graag wegwijs op onze school. Met elkaar zorgen we voor een prettige en veilige leer- en werkomgeving. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO PO en inschaling in schaal L10.

Wie ben jij?

Je bent bevoegd of bijna bevoegd leerkracht basisonderwijs. Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je bent een teamspeler en hebt een duidelijke visie op onderwijs en de ontwikkeling van het kind en je kunt die visie verbinden aan de visie van de school. Je bent in staat een sterk pedagogisch klimaat neer te zetten waarin ieder kind zich gehoord en gezien voelt. Je bent ambitieus, betrokken en verbindend.

Informatie en solliciteren:

Voor een informatief gesprek of vragen kun je contact opnemen met Rob Vroegh - Talentmanager - via 06-19834161 of per mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Sollicitaties kunnen worden gericht aan Stichting OVO, t.a.v. Rob VroeghDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken./ Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het betreft een tijdelijke aanstelling, met uitzicht op een vast dienstverband. Het overnemen van een bestaande overeenkomst is bespreekbaar.

Studenten/ stagiairs:

Zit jij in het laatste studiejaar van de PABO en heb je binnenkort voldoende punten voor een LIO stage of rond jij binnenkort je studie af, dan nodigen we je hierbij uit om te solliciteren, zodat je rechtstreeks kunt instromen in een dienstverband bij Stichting OVO. Binnen OVO kun jij je verder ontwikkelen.

Startdatum: Zo spoedig

Over de Tweemaster

De Tweemaster staat bekend als een kleine, fijne, openbare school met ongeveer180 leerlingen in de binnenstad van Gorinchem. We zijn een school waar kinderen veel plezier hebben in leren en waar kinderen zich veilig en prettig voelen. Op de Tweemaster kan ieder kind het beste uit zichzelf naar boven halen. Dit doen ze samen met andere kinderen

én met een team van gemotiveerde leerkrachten en betrokken ouders. Onze leerlingen leren om te gaan met zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, omdat ze samen met onze leerkrachten steeds dat stapje meer zetten om met vertrouwen te blijven groeien.

Het is belangrijk dat ieder kind voldoende ondersteuning en uitdaging krijgt. De Tweemaster is Begaafdheidsprofielschool en biedt een programma om hoog- en meerbegaafde leerlingen extra uitdaging te bieden.

Op OBS De Tweemaster volgen wij het continurooster. Op school wordt tussen de middag gezamenlijk gegeten onder begeleiding van de eigen meester of juf. Het samen eten is gezellig en bevordert de sociale ontwikkeling.

Vacature Gorinchem

Wat bieden wij jou.

Een betekenisvolle baan op een kleine, veelzijdige school. Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Zij maken je graag wegwijs op onze school. Met elkaar zorgen we voor een prettige en veilige leer- en werkomgeving, voor de leerlingen en voor elkaar. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de cao po en inschaling in schaal 10.

Wie ben jij?

SAMEN STAAN WE KLAAR

Wij willen graag Oekraïense vluchtelingen met en door de stad en Regio opvangen waarbij zowel organisaties als particulieren uitgenodigd worden hulp te bieden.

In alle Gemeentes is het inmiddels duidelijk dat deze kinderen zich moeten aanmelden bij de Gemeente. Daar worden ze ingeschreven. Vervolgens zullen deze kinderen worden verdeeld over diverse scholen.

Met elkaar kunnen we voor deze kinderen en gezinnen een veilige haven zijn.

Wat kunt u betekenen?

Ben jij onze nieuwe STERKe collega?

Wat bieden wij jou.

Ben jij onze nieuwe STERKe collega?

Vacature leerkracht middenbouw bovenbouw

Vraag jij aan kinderen of je het goed hebt uitgelegd, in plaats van; of ze het snappen?

Ben jij op zoek naar een ambitieuze omgeving, midden in de samenleving van Hardinxveld-Giessendam, waar leren met en van elkaar voorop staat? Stichting OVO heeft een vacature op obs De Driemaster.

Leerkracht middenbouw of bovenbouw 0,4 fte