Wegens het aanvaarden van een andere functie door de huidige functionaris, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

Zorg jij er straks niet alleen voor dat alle scholen van Stichting OVO er tiptop uitzien, maar ook dat de inkoop geregeld is en dat het bestuur alle informatie heeft om beslissingen te nemen?

Dan zoeken wij jou!

Als Manager facilitaire dienst werk je vanuit het service- en bestuursbureau van stichting OVO. Het service- en bestuursbureau verleent ondersteuning aan 10 basisscholen en 4 middelbare scholen, bestuurder en de de raad van toezicht. De ondersteuning van het service- en bestuursbureau is gericht op facilitaire dienstverlening, financiën, ICT, HR en personeels- en salarisadministratie (PSA). De functie ‘Manager facilitaire dienst’ valt onder de verantwoordelijkheid van de directeur bedrijfsvoering en financiën.

 

Dagelijkse werkzaamhedenVerhuurcontracten, ontwikkelen, inkoop

  • Verantwoordelijk voor het afsluiten van verhuurcontracten in samenwerking met de directie;
  • Afrekenen van bouwsubsidies met de gemeenten;
  • In nauwe samenwerking met de gebruikers het mede ontwikkelen van plannen met betrekking tot nieuwbouw, verbouw en uitbreiding van gebouwen en de (technische) inrichting daarvan, alsmede het overzien van de consequenties hiervan voor het meerjaren onderhoudsplan (MJOP);
  • Het beoordelen van door gebruikers ingediende verbouwings- of vervangingsaanvragen op technische haalbaarheid, doelmatigheid en wenselijkheid, alsmede op de budgettaire gevolgen;
  • Leiding geven aan 2 medewerkers facilitaire zaken, afstemming met conciërges op locatie;
  • Inkopen volgens de inkoopvoorwaarden van de stichting: aanbesteden als deze boven de drempel komt;
  • Inkoop van materialen (leermiddelen, hardware) en diensten (servicecontracten, schoonmaakcontracten, reprocontracten);
  • Verantwoordelijkheid dragen voor de verzekeringsportefeuille;
  • Onderhandelen met aannemers en onderhoudsbedrijven en het doen van voorstellen aan de bestuurder/directie;
  • Toezicht houden op de voortgang en kwaliteit van lopende onderhouds- en huisvestingsprojecten;
  • Overleggen en afspraken maken met leveranciers, fabrikanten, bedrijven en gebruikers van gebouwen en terreinen;
  • Opstellen en uitvoeren van een jaarlijks onderhoudsplan, afgeleid van het meerjaren onderhoudsplan (MJOP);
  • Namens OVO uitvoeren van de rol van beheerder bij twee brede scholen.

 

Wij verwachten dat jij | HBO, Communicatief, Bouwkundig

  • Beschikt over een afgeronde hbo-opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring hebt in een vergelijkbare functie;
  • Kennis hebt van relevante wet- en regelgeving;
  • Overtuigingskracht hebt en goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Stakeholders mee weten te nemen;
  • Een duidelijke visie hebt op facilitair management, inclusief huisvesting;
  • Het belang inziet van contact met de gebruikers en dus ben je regelmatig op verschillende locaties;
  • Een volwaardig gesprekspartner bent op alle niveaus binnen- en buiten de organisatie, hierbij denkend aan bijvoorbeeld de gemeente;
  • Facilitaire projecten kunt initiëren, aansturen en binnen budget weet afte ronden;
  • Bouwkundig/werktuigbouwkundig onderlegd bent;
  • En als je gewend bent zelf met O-prognose te werken, zou dat heel mooi zijn.

 

AANBODwij vragen veel, maar geven daar ook veel voor terug.

  • Een jaarcontract, 32-40 uur p/w, met uitzicht op vast. De inschaling geschiedt op basis van opleiding en (werk)ervaring, conform de CAO-VO, in schaal 11;
  • Een klein maar zeer hecht team, waar zeker aandacht voor elkaar is;
  • Stichting OVO streeft naar een diverse samenstelling van haar personeelsbestand en naar een inclusieve organisatie. Wij denken dat verschillende perspectieven, achtergronden en inzichten ons als stichting kunnen doen laten groeien;
  • 11 vakantieweken per jaar;
  • Deelname aan het ABP pensioenfonds;
  • 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering.

 

PROCEDUREKennismaking en selectie

De procedure start met een kennismaking naar aanleiding van je kandidatuur, door middel van een oriënterend gesprek. Hierna volgen, bij wederzijdse geschiktheid, vervolggesprekken.

De streefdatum van indiensttreding is 01 december 2023

 

GEÏNTERESSEERD ?Wij wel!

Herken jij jezelf en ben je geïnteresseerd in deze mooie rol? Wil jij maatschappelijke impact hebben en ga je voor ontwikkeling en kansengelijkheid van jongeren? Reageer dan door je cv en motivatie te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (Rob Vroegh). Voor vragen kun je contact opnemen met Rob Vroegh, te bereiken via 06-19834161

 

ORGANISATIEStichting OVO

Samen leren, samen leven

Wij geloven dat iedereen talent heeft.
Iedereen heeft talent. Dat weten we bij Stichting OVO zeker. Wij geloven in gelijke kansen voor iedereen om die talenten te ontwikkelen. Op tien basisscholen en vier middelbare scholen in de Gemeente Gorinchem en Hardinxveld-Giessendam. Waar kinderen en leerlingen de ruimte krijgen om te groeien tot wie ze zijn. Je bent van harte welkom!

Persoonlijke aandacht.
Op onze scholen hebben we extra aandacht voor de persoonlijke groei van onze leerlingen. We leren omgaan met verschillende culturen in een warme, vriendelijke sfeer en zorgen dat iedereen zich welkom voelt. Ongeacht afkomst, identiteit of levensovertuiging. We bereiden onze kinderen en leerlingen voor op een plekje in de maatschappij en investeren in elk individu. Want één ding is zeker: bij Stichting OVO kijken we verder dan het klaslokaal.

Samen leren, samen leven.
Op de OVO-scholen leren we mét en ván elkaar. We gaan respectvol met elkaar om en we zoeken naar de verbinding. Die normen en waarden geven we mee aan iedereen. Tegelijkertijd omarmen we de diversiteit binnen onze scholen en hebben we oog voor verschillende karakters. Want iedereen is uniek en dat mag gezien worden.