Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Stichting OVO heeft een vacatures voor onze invalpool:

groepsleerkracht parttime/ fulltime.

Wat bieden wij jou.

Ben jij op zoek naar een aantrekkelijke, gevarieerde en uitdagende baan waarin je veel ervaring opdoet en bovendien op veel verschillende scholen kunt werken, dan bieden wij je die mogelijkheid.

Vacature administratief medewerker OVO Gorinchem

Stichting OVO heeft een vacature op het service- en bestuursbureau:

Administratief medewerker voor 16-24 uur per week

De financiële administratie is volop aan het veranderen. Niet alleen omdat een medewerker met pensioen is gegaan, maar ook doordat we de overstap maken naar een ander financieel pakket. Omdat we nog niet weten hoeveel fte we na alle veranderingen nodig hebben, zijn we nu op zoek naar een tijdelijke oplossing. We stappen over op Visma.net Financials én we gaan het hele purchase-to-pay proces optimaliseren in Pro-Active.

Ben jij op zoek naar een ambitieuze omgeving, midden in de samenleving van Gorinchem, waar leren met en van elkaar voorop staat? Stichting OVO heeft een vacature op obs de Tweemaster met ingang van 01 december 2022:  Leerkracht basisonderwijs 1,0 fte Groep 8.

Stichting OVO heeft een vacature op het service- en bestuursbureau: Medewerker personeels- en salarisadministratie, 16 uur p/w.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Vraagbaak zijn voor personeel van de scholen voor PO en VO;
  • Het uitvoeren van rechtspositionele regelingen;
  • Het verwerken van personele mutaties in het automatiseringssysteem;
  • Het verzorgen van de personeels- en salarisadministratie;