Werken bij OVO

Als onderwijsstichting weten we dat de kwaliteit van het onderwijs valt en staat met onze medewerkers. Passie voor het onderwijsvak en professionaliteit zijn daarom aspecten die centraal staan binnen de organisatiecultuur van Stichting OVO. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen die aansluiten bij onze waarden.

Talentontwikkeling voor leerling en personeel

Bij OVO werken we niet alleen aan de talenten van leerlingen, ook de talentontwikkeling van onze medewerkers heeft een belangrijke rol binnen Stichting OVO. Natuurlijk is er de mogelijkheid voor individuele scholing, daarnaast zijn er jaarlijks inspirerende bijeenkomsten voor alle OVO medewerkers om bepaalde thema's centraal te stellen.

Vacatures

Geïnteresseerd in een baan bij Stichting OVO?
Hieronder vindt u een overzicht van onze actuele vacatures. Open sollcitaties zijn altijd welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Vacature Gorinchem

Ben jij op zoek naar een prettige werkomgeving, midden in het centrum van de historische binnenstad van Gorinchem, waar ontdekken, leren en groeien centraal staat? Dan hebben wij een mooie vacature voor jou op obs de Tweemaster als

Leerkracht basisonderwijs 0,8 fte Groep 2

PO De Toekomst verzorgt het onderwijs aan kinderen van vluchtelingen komend vanuit het AZC en andere opvangplekken in Gorinchem. We hebben drie groepen en zoeken fulltime en/of parttime leerkrachten voor de kinderen van 6 t/m 12 jaar. Elke groep bevat ca. 15 leerlingen en er is de hele week in de groep een onderwijsassistent aanwezig. Deze leerlingen krijgen in de groep met name een taalbad.

Wij zoeken:

Leerkrachten voor een wereldbaan op een wereldschool

Uiteraard hebben wij jou wat te bieden:

Ben jij op zoek naar een ambitieuze omgeving, midden in de samenleving van Gorinchem, waar leren met en van elkaar voorop staat? Stichting OVO heeft twee vacatures ter vervanging van zwangerschapsverloven op obs J.P. Waale:

Leerkracht 0,6 fte groep 4 (ma/di/wo) Leerkracht 0,4 fte kleuters (do/vr)

Wat bieden wij jou?

Een hele leuke baan op een groeiende, veelzijdige school. Je gaat werken met oprecht betrokken collega’s. Zij maken je graag wegwijs op onze school. Met elkaar zorgen we voor een uitdagende leer- en werkomgeving. Dit wordt onder andere vormgegeven door het faciliteren van onderlinge lesbezoeken.

Stichting OVO heeft een vacatures voor onze invalpool:

groepsleerkracht parttime/ fulltime.

Wat bieden wij jou.

Ben jij op zoek naar een aantrekkelijke, gevarieerde en uitdagende baan waarin je veel ervaring opdoet en bovendien op veel verschillende scholen kunt werken, dan bieden wij je die mogelijkheid.