Hardinxveld-Giessendam

Op De Driemaster zijn alle leerlingen meer dan welkom. Het is een toegankelijke school waar kinderen zich thuis voelen. Wij hechten veel belang aan het uitdragen van normen en waarden. Daarnaast zorgen wij dat onze leerlingen zelfstandig leren werken zodat zij goed voorbereid naar het voortgezet onderwijs kunnen.

Goed presteren op welk gebied dan ook, geeft leerlingen gevoel van eigenwaarde. Kleuters die er aan toe zijn beginnen in de groepen 1 en 2 al met de eerste leesoefeningen, zoals letters en woordjes herkennen. De Driemaster heeft een jaarklassensysteem waarbinnen de lesstof zo veel mogelijk aansluit bij het niveau van de leerling. Kinderen die meer kunnen krijgen uitdagender leerstof en kinderen die moeite hebben met de reguliere lesstof krijgen extra uitleg en begeleiding aan de instructietafel. Door de kleine klassen kunnen we elke leerling voldoende aandacht en begeleiding geven. De computer wordt als praktisch hulpmiddel voor alle leerlingen ingezet.

Meer informatie vindt u op www.driemaster.nl